هتل های 5 ستاره آنتالیا

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 36
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 1063
بازدید سال : 3136
بازدید کلی : 120033

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 12 دی 1395
نظرات

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا هتلی لوکس و 5 ستاره می باشد که در منطقه کمر شهر آنتالیا واقع شده است. این هتل مجلل در سال 2014 میلادی در زمینی به مساحت 188 هزار متر مربع برای گردشگران تور آنتالیا تاسیس شده است. هتل کارمیر ریزورت آنتالیا با فرودگاه تنها 40 کیلومتر و با مرکز شهر آنتالیا حدود 300 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل کارمیر ریزورت آنتالیا :

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا دارای 295 اتاق لوکس می باشد که اتاق ها از امکانات خاصی برخوردار می باشند. از  جمله امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، مبلمان شیک ، وای فای و .... اشاره کرد. این هتل دارای 9 رستوران می باشد که در این رستوران ها انواع غذاهای بین المللی و اروپایی برای توریست های تور آنتالیا طبخ می شود. از امکانات رفاهی هتل کارمیر ریزورت آنتالیا می توان به حمام ترکی ، اتاق ماساژ ، استخر ،  سالن تناسب اندام و ..... برای گردشگران تور آنتالیا اشاره کرد. در ضمن این هتل دارای یک ساحل اختصاصی می باشد که 900 متر با هتل فاصله دارد.

دیگر امکانات و خدمات هتل کارمیر ریزورت آنتالیا :

باشگاه و استخر مخصوص کودکان ، زمین تنیس ، کافه ، امکانات مخصوص معلولین و ......

جهت رزرو و خرید تور آنتالیاو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ویند آف لارا آنتالیا

هتل ویند آف لارا آنتالیا هتلی 5 ستاره و مجلل می باشد که در منطقه لارا شهر آنتالیا واقع شده است. این هتل در سال 2016 میلادی برای گردشگران تور آنتالیا بنا گردیده است. هتل ویند آف لارا آنتالیا تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 12 کیلومتر و با مرکز شهر 199 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل ویند آف لارا آنتالیا :

هتل ویند آف لارا آنتالیا دارای 276 اتاق می باشد که اتاق ها مجهز به تلویزیون ، یخچال ، مبلمان شیک  ، تخت خواب های بزرگ ، بالکن ، مینی بار و .... می باشند. توریست های تور آنتالیا می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای اروپایی و بین المللی را سفارش داده و میل کنند. از امکانات رفاهی هتل ویند آف لارا آنتالیا که برای توریست های تور آنتالیا در نظر گرفته شده است می توان به زمین تنیس ، میز بیلیارد ، سالن بدنسازی ، حمام ترکی ، استخر و سونا و .... اشاره کرد. همچنین هتل دارای ساحل اختصاصی برای گردشگران تور آنتالیا می باشد که فاصله آن تا هتل تنها 3000 متر می باشد. در ضمن خدمات هتل ویند آف لارا آنتالیا به صورت UALLL می باشد.

دیگر امکانات و خدمات هتل ویند آف لارا آنتالیا :

خدمات ویژه معلولین ، آرایشگاه ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، فروشگاه ، خدمات مخصوص کودکان ، پارکینگ و ......

جهت رزرو و خرید تور آنتالیاو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ملاس لارا آنتالیا

هتل ملاس لارا آنتالیا هتلی لوکس و 5 ستاره می باشد که در منطقه لارا شهر آنتالیا قرار گرفته است. این هتل مجلل در سال 2009 میلادی و در مساحت 15000 متر مربع برای توریست های تور آنتالیا بنا گردیده است. در ضمن هتل ملاس لارا آنتالیا زیر مجموعه هتل های زنجیره ای ملاس می باشد. این هتل تا فرودگاه تنها 122 کیلومتر و تا مرکز شهر 15 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل ملاس لارا آنتالیا :

هتل ملاس لارا آنتالیا در 12 طبقه و 264 اتاق را دارا می باشد. از امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون ، یخچال ،  مبلمان شیک ، تخت خواب های بزرگ و ..... اشاره کرد. توریست های تور آنتالیا می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و اروپایی را سفارش داده و سرو کنند. در ضمن هتل ملاس لارا دارای ساحل اختصاصی می باشد و خدمات هتل برای توریست های تور آنتالیا به صورت ALL می باشد. همچنین هتل دارای امکانات رفاهی از جمله زمین تنیس ، باشگاه تناسب اندام ، اتاق ماساژ و .... برای گردشگران تور آنتالیا می باشد.

دیگر امکانات و خدمات هتل ملاس لارا آنتالیا :

خدمات 24 ساعته ، امکانات ویژه معلولین ، صندوق امانات و ....

جهت رزرو و خرید تور آنتالیاو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گلدن رینگ آنتالیا

هتل گلدن رینگ آنتالیا یکی از هتل های لوکس و 4 ستاره شهر آنتالیا می باشد. این هتل برای گردشگران تور آنتالیا از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد. هتل گلدن رینگ آنتالیا در مجموع 800 اتاق را دارا می باشد که اتاق ها دارای امکاناتی می باشند. از جمله این امکانات می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب های نرم و .... اشاره کرد. در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی برای گردشگران تور آنتالیا طبخ می شود. همچنین هتل گلدن رینگ آنتالیا دارای امکانات رفاهی از جمله استخر ، سونا ، زمین تنیس ، سالن تناسب اندام ، زمین بازی مخصوص کودکان و ..... برای توریست های تور آنتالیا می باشد. همچنین هتل دارای ساحل  اختصاصی نیز می باشد.

دیگر امکانات و خدمات هتل گلدن رینگ آنتالیا :

کافی نت ، کافی شاپ ، امکانات ویژه معلولین ، خدمات خشکشویی ، فروشگاه ، پارکینگ و .....

جهت رزرو و خرید تور آنتالیاو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آکا کارلوس آنتالیا

هتل آکا کارلوس آنتالیا هتلی 4 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه کمر شهر آنتالیا قرار دارد این هتل زیبا در سال 2003 میلادی تاسیس شده و در سال 2005 برای گردشگران تور آنتالیا بازسازی شده است .

امکانات هتل آکا کارلوس آنتالیا :

هتل آکا کارلوس آنتالیا دارای اتاق های استاندارد و اتاق خانواده و به ویژه اتاق مخصوص معلولین می باشد. گردشگران تور آنتالیامی توانند در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی را سفارش داده و میل کنند. گردشگران تور آنتالیا می توانند اوقات فراقت و استراحت خود را در سالن بیلیارد ، سالن ماساژ سپری کنند.

دیگر امکانات و خدمات هتل آکا کارلوس آنتالیا :

سالن بدنسازی ، سالن زیبایی ، اتاق بخار و ....

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نو�



تعداد بازدید از این مطلب: 108
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود